.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاهرودی، میانجی مذاکره با میرحسین شد؟

"محمد كرمي راد" عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي از تلاش اين كميسيون براي حل مناقشه انتخاباتي موجود در كشور خبر داد و گفت كه قرار است آيت الله سيدمحمود هاشمي شاهرودي رييس قوه قضاييه به عنوان ميانجي و محور مذاكرات با ميرحسين موسوي نامزد معترض به نتايج اعلام شده در باره انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري ايفاي نقش كند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فردا ، کرمي راد افزود: طي هفته گذشته کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس بنا بر تکليفي که در رابطه با امنيت کشور دارد با شخصيت هاي موثري همچون آيت الله هاشمي رفسنجاني، مهندس مير حسين موسوي و دکتر محسن رضايي نيز ديدار كرد که نتايج خوب و قابل قبولي را براي حل مشکل انتخابات داشته است.

وي همچنين از ديدار برخي از اعضاي اين کميسيون با حجت الاسلام علي اکبر ناطق نوري خبر داد اما گفت كه هنوز زمان ديدار اعضاي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي با حجت الاسلام والمسلمين مهدي کروبي ديگر نامزد معترض به نتايج اعلام شده در باره انتخابات رياست جمهوري معلوم نيست.

وي تصريح كرد: قرار است آيت الله هاشمي شاهرودي به عنوان محور مذاکرات با مير حسين موسوي براي حل مناقشات انتخاباتي به ايفاي نقش بپردازد.

نماينده مردم کرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي همچنين از اقدامات علي لاريجاني رييس مجلس در راه کاهش تنش هاي انتخاباتي تقدير كرد.

اين اظهارات در حالي مطرح مي شود كه هنوز آيت الله هاشمي شاهرودي در اين زمينه واكنشي نشان نداده است.

آيت الله هاشمي شاهرودي كه پس از ده سال رياست قوه قضاييه ، اكنون آخرين روزهاي رياست خود را بر قوه مجري عدالت در كشور مي گذراند، پيش از اين تاكيد كرده بود: اگر كانديداها اعتراضي دارند، بايد از راه‌هاي قانوني آن را دنبال كنند و از آمدن هواداران به خيابان‌ها كه موجب سوءاستفاده عده‌اي از افراد سودجو و اراذل و اوباش مي‌شود، خودداري كنند.
هاشمي‌شاهرودي تصريح كرد: هواداران كانديداها بايد با كرامت برخورد كنند و نگذارند از اعتراضات قانوني كانديداها سوء‌استفاده شود و شيريني انتخابات تلخ شود.

وي در اظهاراتي جداگانه از مشارکت بيش از 85 درصد مردم در انتخابات قدرداني و آن را در دنيا بي نظير و باعث افتخار نظام خوانده و تاكيد كرده بود: قانون شکني و عبور از قانون بدترين آفت مردم سالاري است.

آيت الله هاشمي شاهرودي با اشاره به حوادث و درگيريهاي پس از انتخابات گفته است: دخالتها و کساني که تبليغات سوء رسانه اي انجام دادند متاسفانه باعث شدند اين آسيبها صدماتي را در پي داشته باشد و از سوي ديگر، برخي اطلاعيه هايي که نبايد صادر مي شد سبب شد دشمنان سوء استفاده کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.